pozycjonowanie_stargard

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie ma na celu sprawić, aby Twoja strona zajęła jak najwyższą pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania Google na wybrane frazy kluczowe.

Pozycjonowanie strony internetowej to “najtańsza” metoda pozyskiwania ruchu zainteresowanych klientów oraz wzmocnienia Twojej pozycji w danym obszarze działania.

Audyt SEO za darmo! Sprawdź!

Pozwala sprawdzić najważniejsze elementy Twojej strony, które oceniane są przez wyszukiwarki.

Skontaktuj się z nami już teraz, a otrzymasz zbiorczy raport oceny Twojej strony który zobrazuje Ci zakres ew. zmian które musisz wprowadzić.

SEO – optymalizacja dla wyszukiwarek

Pozycjonowanie stron www, które oferuje nasza firma, to ogół działań nad Twoją stroną www, mających na celu poprawę jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych.

Prowadzimy działania, aby Twoja strona zajmowała jak najwyższą pozycję. Naturalnym efektem takich działań ma być większy ruch na stronie i bardziej efektywna sprzedaż.

Robot SEO
Wzrost za pomocą SEO

Dlaczego potrzebujesz pozycjonowania (SEO)?

Dobrze znaleźć się na najwyższej pozycji w rankingu, ale nie jest to jedyna korzyść. Znalezienie się na najwyższych pozycjach to znacznie większa widoczność.

To powoduje skierowanie zainteresowanych użytkowników daną tematyką na właśnie Twoją ofertę. Fakt ten również podnosi prestiż i postrzeganie Twojej marki.

Ruch organiczny pomaga również:

Ruch organiczny – to ruch użytkowników, którzy dotarli na stronę za pomocą wyszukiwarki

  • budować świadomość marki,
  • pozyskać potencjalnych klientów,
  • w pełni wykorzystać przeznaczenie Twojej strony internetowej,
  • przedłużyć czas spędzany przez użytkowników w Twojej witrynie.

Jak wygląda nasz proces SEO?

  • Etap 1: Analiza potrzeb
  • Etap 2: Analiza konkurencji
  • Etap 3: Dobór fraz
  • Etap 4: Audyt SEO
  • Etap 5: Optymalizacja
  • Etap 6: Raportowanie

Jest to początek procesu SEO, w którym dokonywane jest wstępne rozpoznanie biznesu klienta oraz celów głównych do zrealizowania podczas wdrażania procesu.

Na podstawie przeprowadzonej analizy zidentyfikowane będą potrzeby, które posłużą do przygotowania propozycji fraz kluczowych w późniejszym etapie procesu.

Dokładne zbadanie oraz analiza konkurencji działalności klienta w sieci wyszukiwania pod względem widoczności konkretnych fraz kluczowych.

Etap ten w końcowej fazie wyłoni aktualny potencjał fraz kluczowych funkcjonujących w sieci oraz ujawni ewentualne działania konkurencji, dzięki czemu będzie możliwe właściwe dobranie fraz które zostaną wdrożone.

Etap ten wyłoni optymalną listę fraz kluczowych, które posłużą do realizacji postawionych celów biznesowych. Zaproponowane zostaną najbardziej efektywne i odpowiednie frazy pod względem realizacji postawionego celu / celów.

Etap ten w znaczący sposób wpływa na cały proces. Lista fraz kluczowych jest zróżnicowana, a jej dobór zależy m.in. od profilu prowadzonej działalności w sieci.

Przygotowanie szczegółowego raportu optymalizacji strony www klienta zawierającego dokładne wskazówki poprawy elementów technicznych strony oraz sugestie dotyczące przeredagowania i rozbudowy treści.

Audytowi podlega również analiza linków przychodzących i wychodzących. Etap ten nazywany jest kluczowym, ponieważ w rezultacie obnaży wszystkie słabe i mocne strony projektu.

Na tym etapie dokonywana jest optymalizacja techniczna krytycznych obszarów strony, na podstawie analizy z etapu audytu SEO, zbudowanie planu działania oraz budowanie sieci wartościowych odnośników.

Tworzenie wartościowego kontentu / treści to element kluczowy po ostatnich zmianach algorytmu Google. Na tym etapie eliminujemy również niskiej jakości linki oraz optymalizujemy obecną strukturę.

Ostatnim etapem procesu SEO jest raportowanie efektów dotychczasowego pozycjonowania, ze wskazaniem dziennych pozycji (klient przez cały czas ma dostęp do konta z raportami SEO dla pozycjonowanych fraz kluczowych).

Na bieżąco analizujemy efekty wdrożonego procesu i rekomendujemy adaptację strategii, jeżeli zaistnieje taka konieczność.

Jak się rozliczamy?

Model mieszany

Rozliczamy się na bazie tzw. modelu mieszanego. Obejmuje on stałą opłatę za konkretne, raportowane działania takie jak: optymalizację techniczną, modyfikację i tworzenie kontentu, publikacje treści itp. + opłatę za efekt.

Model mieszany jest idealny w przypadku np. biznesu lokalnego, rzadko zmieniającej się oferty usług i towarów / produktów. Jest to kompromis pomiędzy modelem rozliczeń tylko za efekt, a modelem ryczałtowym.

gwarancja-01

Jak możemy Ci pomóc?

Przyjedź, zadzwoń lub napisz i porozmawiajmy o Twoim projekcie!