adwords

Reklama w Google AdWords (SEM)

AdWords to inaczej reklama w wyszukiwarce Google. System ten jest oparty na modelu PPC (Pay Per Click), czyli płacimy za kliknięcia w reklamę.

Dzięki Google AdWords możesz docierać do odbiorców w chwili, gdy szukają określonych słów lub fraz (tj. używają słów kluczowych) lub gdy przeglądają witryny powiązane tematycznie z Twoją ofertą.

  • Twoje reklamy pojawiają się obok powiązanych z Twoją branżą treści;
  • Użytkownicy klikają reklamy;
  • Nawiązują kontakt z Twoją firmą.

Miejsca pojawiania się reklam:

Wyświetlanie reklam w Wyszukiwarce Google

Wyszukiwarka Google jest najczęściej odwiedzaną stroną w Polsce. Dzieje się tak, ponieważ potencjalni klienci właśnie od Google rozpoczynają poszukiwanie odpowiedzi na interesujące ich tematy.

Wyszukiwarka używana jest również do znajdowania konkretnych produktów czy usług. Dzięki Google AdWords reklamy wyświetlają się tylko wtedy, kiedy potencjalny klient jest zainteresowany konkretnymi usługami.

adwords

Wyświetlanie reklam w sieci reklamowej Google

Sieć reklamowa to strony internetowe takie jak Gmail, Blogger, YouTube, tematyczne fora internetowe i wiele innych, które wyświetlają reklamy AdWords. Obejmuje ona też aplikacje i witryny mobilne.

W sieci reklamowej jesteśmy w stanie bardzo dokładnie targetować naszą reklamę. Do dyspozycji mamy reklamy tekstowe, graficzne oraz video.

adwords2

Jak możemy pomóc?

Przyjedź, zadzwoń lub napisz, a porozmawiajmy o Twoim projekcie!