Kampanie AdWords

Świadczymy usługi prowadzenia kampanii Google AdWords (linków sponsorowanych) na wysokim poziomie. Dbamy o to, aby współpraca z nami przynosiła oczekiwane efekty i rozwój firm naszych Klientów.

Nasze kampanie są optymalizowane przez specjalistów posiadających certyfikaty Google AdWords. Stanowi to gwarancję, że kampanie prowadzone są poprawnie, z zachowaniem wszelkich standardów.

Google Adwords Logo
Adwords celny strzał

Czym jest reklama Google AdWords (SEM)?

Potrzebujesz błyskawicznej akcji promocyjnej? A może chcesz szybko pojawić się w wynikach wyszukiwania Google? Nic prostszego – przeprowadzimy dla Ciebie profesjonalną kampanię AdWords.

Dzięki niej w prosty i szybki sposób pojawisz się na pierwszych pozycjach i zapewnisz sobie zainteresowanie potencjalnych klientów.

Zalety reklamowania się z Google AdWords

Dlaczego warto wybrać Google AdWords do promocji swojej firmy w Internecie?

  • Natychmiast widzisz efekty prowadzonej kampanii;
  • Trafiasz tylko do osób zainteresowanych Twoim produktem lub usługą;
  • Sam decydujesz o budżecie, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę;
  • Płacisz tylko za efekty;
  • Płacisz taniej w porównaniu do innych form reklamowych;
  • Reklamujesz się lokalnie i globalnie;
  • Twoja reklama wyświetla się również na urządzeniach mobilnych.

Jak działamy!

  • Wycena
  • Projekt kampanii
  • Start kampanii
  • Optymalizacja
  • Raporty i wnioski

Etap wstępny to taki, w którym przygotowujemy spersonalizowaną ofertę dla Twojego adresu strony www. Po dokonaniu analizy strony proponujemy konkretne rozwiązania tak, aby kampania była jak najbardziej efektywna.

Sugerujemy najbardziej korzystny budżet lub dostosowujemy go do założeń finansowych klientów.

Po akceptacji oferty przystępujemy do założenia konta w systemie Google AdWords (jeżeli klient nie posiada) oraz ustawień kampanii.

Dedykowani specjaliści przygotowują propozycje słów kluczowych, geotargetu, treści reklam, godzin działania kampanii oraz budżetów dziennych. Klient akceptuje pełną listę słów kluczowych, treści kampanii oraz grafik.

Po akceptacji klienta, kampania zostaje wprowadzona na konto w ustalonym terminie. Klient otrzymuje indywidualny dostęp do konta, który o dowolnej porze umożliwia zweryfikowanie prowadzonej przez nas kampanii .

Każda kampania ma konkretny cel lub kilka celów. Naszym zadaniem jest doradzać i proponować konkretne zmiany parametrów, treści, słów i rozwiązań w taki sposób, aby założone wcześniej cele były skutecznie realizowane.

Wszystkie zmiany zawsze są konsultowane z klientem, a wszystko po to, by jak najszybciej osiągnąć oczekiwany efekt.

Po każdym miesiącu trwania kampanii przygotowujemy obszerny, szczegółowy raport, który w czytelny sposób pokazuje wyniki kampanii. Wraz z raportem przygotowywane są wnioski i rekomendacje dotyczące kolejnych etapów kampanii.

Ile kosztuje opracowanie kampanii AdWords?

Budżet przeznaczony na linki sponsorowane dzieli się na dwa odrębne koszty:

  • Środki przeznaczone na kampanię AdWords, czyli kwota która zostanie wykorzystana podczas prowadzenia kampanii AdWords. Są to środki przeznaczone na płatne kliknięcia. Klient wpłaca je na konto AdWordsa, a cała kwota trafia do Google Inc.
  • Cena za prowadzenie kampanii Google AdWords przez Klinika Reklamy, czyli kwota za stworzenie kampanii, wprowadzanie zmian oraz ciągłe monitorowanie, w celu osiągnięcia jak największych efektów.

Opłata jednorazowa

Jednorazowy koszt utworzenie / aktualiacji konta AdWords wynosi 100 zł netto. Cena ta zawiera:

  • dokładną analizę strony pod kątem jakości,
  • sugestie optymalizacji strony dla klienta (celem podniesienia jakości),
  • utworzenie konta Google AdWords,
  • konfigurację kampanii Google AdWords zgodnej z ofertą.

Opłata miesięczna

Miesięczny koszt jaki będzie pobierany za prowadzenie kampanii to stała opłata, ustalana indywidualnie w zależności od wielkości kampanii, oraz procent (prowizja) od kwoty wpłaconej na konto Google AdWords:

  • do 500 zł = 25 %,
  • od 501 zł do 1500 zł = 23%,
  • od 1501 zł do 3000 zł = 18%,
  • od 3001 zł do 5000 zł = 14%,
  • od 5001 zł do 10 000 zł = 10%,
  • od 10 001 zł wzwyż = 8 %.
Wzrost za pomocą SEO

Płacisz za kliknięcie, nie wyświetlenie!

W przeciwieństwie do innych typów reklam, w AdWords płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę. Ustalany jest budżet dzienny, a jeśli limit został już osiągnięty, reklama przestanie być wyświetlana.

Ponowne uruchomienie kampanii nastąpi następnego dnia. Oznacza to, że im wyższy budżet, tym częściej reklamy będą wyświetlane. Kampanie Google AdWords to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Jak możemy pomóc?

Przyjedź, zadzwoń lub napisz i porozmawiajmy o Twoim projekcie!